Lesara

Bestellen bij Lesara

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Zodra je een artikel hebt gevonden dat je leuk vindt, gaat het bijna net zoals in de winkel: selecteer de maat, de gewenste variant (bv. kleur) en het aantal. Klik daarna op "in winkelwagen".

  2. Heb je op "in winkelwagen" geklikt, dan gaat er een nieuw venster open. Hier kun je kiezen of je nog even wilt verdershoppen of liever meteen naar de kassa gaat

    Kies je ervoor om verder te winkelen, dan blijft het geselecteerde artikel natuurlijk in je winkelwagen liggen. Klik op "Naar winkelmand" en dan op "Naar de kassa" als je klaar bent om af te rekenen.


  3. Heb je nog geen Lesara-account, registreer je dan door je contactgegevens in te vullen een een wachtwoord te kiezen. Als je een Facebook-account hebt, kun je je ook via Facebook registreren.

  4. Nu hoef je alleen nog je leveringsadres en de gewenste betaalmethode aan te duiden. Klaar? Controleer de bestelling dan nog een keer en klik ten slotte op "Nu kopen".

De levertijd varieert van artikel tot artikel. Bevat je bestelling meerdere artikelen met verschillende levertermijnen, dan geldt de langste levertijd.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Wil je je bestelling annuleren, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dat kan via het Contactformulier of per telefoon. Let wel: een annulatie is onomkeerbaar!

Kan je bestelling niet meer worden geannuleerd, dan kun je de artikelen bij ontvangst natuurlijk nog retourneren. Meer informatie daarover vind je hier.

Let op: een annulatie is onomkeerbaar. Wil je je geannuleerde artikelen toch nog ontvangen, bestel ze dan gewoon opnieuw.


Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst zijn de artikelen automatisch voor jou gereserveerd. Je ontvangt een bevestigingsmail met een uniek bestelnummer erin. Onder het menu-item „Mijn bestellingen“ in je Lesara-account kun je de status van je bestelling nu op elk moment raadplegen.

Zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten ontvang je een nieuwe e-mail met daarin je DHL-zendingsnummer. Met dit nummer kun je de status van je pakket in detail opvolgen via de DHL-website.

Opmerking: het kan tot 24 uur duren alvorens je DHL-zendingsnummer actief is en je de status van je pakket kunt raadplegen. Mocht het nummer dus nog niet werken, dan gewoon even afwachten.

Ik heb een fout adres opgegeven. Wat nu?

Wil je het leveringsadres wijzigen, laat ons dit dan onmiddellijk weten. Dat kan via het contactformulier of per telefoon.

Mocht een adreswijziging niet meer mogelijk zijn, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Ik heb een foutmelding ontvangen. Wat nu?

Krijg je een foutmelding op de website, neem dan contact met ons op via het contactformulier en selecteer als reden "foutmelding ontvangen". Vermeld de foutmelding in je bericht en voeg eventueel nog een screenshot aan je bericht toe. Onze klantendienst neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik ook als gast bestellen?

Nee, dit is niet mogelijk. Om op lesara.be te shoppen moet je eerst een account aanmaken. dat gaat snel, makkelijk en is natuurlijk helemaal gratis. Maak hier een account aan en profiteer van talloze topdeals.

Lesara klantenservice
Hotline: 020 80 87 448
E-mail: service@lesara.nl
Website: www.lesara.nl

* De doorgestreepte prijzen zijn de geadviseerde verkoopprijzen (UVP).
** Vanaf € 50,00 bestelwaarde
1 Verkoopprijs van style-discount.com/de.