Hulpthema's - de antwoorden op uw vragen

Wat zijn de ervaringen van andere klanten van Lesara?
Levering
Welke bezorgservice gebruikt Lesara?

Kan ik mijn bestelling bij een servicepoint laten bezorgen?

Nee, verzending aan een servicepoint is helaas niet mogelijk.
Waar is mijn pakket? Hoe hoog zijn de verzendkosten? In welke landen wordt geleverd? Hoe lang duurt de levering?
Retouren en terugbetalingen
Hoog hoog zijn de retourkosten? Wanneer gaat het herroepingsrecht in? Hoe stuur ik een artikel terug? Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg? Is terugbetaling op een ander betalingsmiddel mogelijk?
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen bij Lesara?
Kortingscode en Tegoedbonnen
Welke Lesara-tegoedbonnen zijn er? aar vind ik de actuele kortingscode? Hoe werkt vrienden-werven-vrienden? Hoeveel krijg ik voor het werven van een vriend?

Wanneer wordt het tegoed bijgeschreven?

Het tegoed wordt bijgeschreven zodra de bestelling van de door jou uitgenodigde vriend succesvol verzonden en afgeleverd is. Dit duurt gemiddeld tussen de één en drie dagen. Voor verdere vragen staat onze klantenservice voor je klaar.
Lesara service en klantenservice

Hoe bereik ik de klantenservice?

Telefoon Persoonlijk contact vinden wij heel belangrijk, daarom kun je ons voor persoonlijk advies bereiken op 020 80 87 448. Hiervoor worden alleen de normale telefoonkosten in rekening gebracht, er komt niets bovenop. E-mail Vragen of opmerkingen kun je ook sturen naar service@lesara.nl. service@lesara.nl.

Servicetijden

We zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar.

Onze servicetijden met Oud & Nieuw:
Van 31 december tot en met 1 januari vieren wij Oud & Nieuw met onze familie. Vanaf maandag 2 januari staan we weer voor je klaar, zowel telefonisch als via e-mail.
Gelukkig Nieuwjaar in naam van het hele Lesara team!

Waar vind ik mijn bestelstatus?

Je kunt altijd de actuele status van je bestelling inzien. Log daarvoor in op je Lesara-account en klik op ‘Mijn bestellingen’. Daar zie je zowel de status als de verwachte levertijd van je bestelling. Neem bij verdere vragen gewoon via telefoon of e-mail contact op met de klantenservice, we helpen je graag.
Ik wil de newsletter ontvangen, hoe doe ik dat? Ik wil de newsletter niet meer ontvangen, hoe meld ik me af?

Hoe meld ik me bij Lesara af? (Account deactiveren/sluiten)

Neem hiervoor alsjeblieft contact op met onze klantenservice of gebruik dit contactformulier.
Voor verdere vragen kun je altijd mailen of bellen.

Ik ben mijn toegangsgegevens vergeten, wat nu?

Probeer het eerst nog eens met je persoonlijke e-mailadres en persoonlijke wachtwoord, meestal lukt het daarmee. Je kunt ook met een e-mail je toegangsgegevens opnieuw opvragen. Dat kan hier: Wachtwoord vergeten.
Mocht je hierbij problemen ondervinden, aarzel dan vooral niet om de klantenservice te mailen of te bellen.

Gegevensbescherming

Jouw gegevens zijn bij ons veilig en beschermd. Alle persoonlijke informatie wordt bij Lesara uitsluitend voor interne doeleinden met de nieuwste technieken opgeslagen en gebruikt. Dat betekent dat je gegevens niet aan derden worden doorgegeven. Als de afwikkeling van je bestelling over een betaaldienst, zoals Klarna, verloopt, dragen wij je gegevens alleen over voor kredietcontrole. Die overdracht dient zowel jouw als onze bescherming, want zo kunnen wij er zeker van zijn dat de aangegeven informatie correct is overgedragen. Alle persoonlijke data, zoals je adres, naam en bankgegevens worden uitsluitend versleuteld overgedragen. Hierbij worden geen gegevens opgeslagen.

Categorie 'Nieuw'

In de categorie“nieuw” zitten de producten die elke dag (van maandag t/m zondag) om 8.00 uur bij Lesara online worden gezet. Je kunt ook een newsletter met alle nieuwe producten ontvangen.
Neem bij verdere vragen contact op met de klantenservice, we staan telefonisch en via e-mail voor je klaar.

Categorie 'Events'

In de categorie “events” zitten onze speciale aanbiedingen, zoals week- of maand-specials. Alle belangrijke aanbiedingen zijn in deze categorie te vinden. Neem bij verdere vragen contact op met de klantenservice, ze staan telefonisch en via e-mail voor je klaar.

Waar komen die doorgestreepte prijzen vandaan?

Onze inkopers werken direct met producenten samen, zodat wij hun producten voor aantrekkelijke prijzen kunnen aanbieden. Die prijsverlaging geven we helder weer door de doorgestreepte adviesprijs van de fabrikant tegenover de Lesara-prijs te tonen.

De Lesara beste-prijs-garantie*

Door directe samenwerking met producenten en fabrikanten kunnen wij kwalitatief hoogwaardige en trendy producten tegen groothandelsprijzen aanbieden. Indien je hetzelfde product bij een andere aanbieder voor een lagere prijs ziet, krijg je van Lesara het verschil terug in de vorm van een tegoedbon voor je volgende aankoop.

* Met 'aanbieder' bedoelen wij een handelaar die in Nederland gevestigd is. Uitgesloten zijn privépersonen en handelaren die hun producten op online marktplaatsen (zoals Marktplaats en eBay) aanbieden.